קישוריות רשת

חברת Panduit מציעה פתרונות מקצה לקצה עבור כל יישומי כבילת נחושת עם זוג שזור ומערכות אופטיות. העברת נתונים במהירות גבוהה (HSDT) של חברת Panduit מאפשרים ביצועי רשת אמינים ליישומים הדורשים מהירות גבוהה מעל לסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה.

פתרונות כבילת נחושת וכבלים אופטיים מודולריים של חברת Panduit מיועדים להתקנה בצפיפות נמוכה וגבוהה תוך שמירה על תקנים וסטנדרטים מתקדמים ביותר וגמישות מרבית לתמיכה בגידול עתידי ושינויים בדרישות הרשת – 10Gb עד 40Gb ולאחר מכן 100Gb.

אנו מספקים התקנה מהירה עם ביצועים ברמות קטגוריה Category 8, ‏Category 7,‏ category 6A וקישוריות רשת של Category 5e, עם מגשרים אופטיים ולוחות ניתוב. קו של קישוריות אופטית כולל סיבים מסוג OM4,‏ OM3,‏ OM2, OM1 או OS1/OS2 עבור מערכות יישומים חד-אופניים (single mode) או רב-אופניים (multimode).

RapidID – תיעוד ומיפוי אוטומטי של מגשרי נחושת ואופטיקה

RapidID – מערכת תיעוד ומיפוי חיבורי מגשרי התקשורת (נחושת ואופטיקה) של חברת פנדוויט (Panduit), מציעה פתרון חדשני מבוסס תוכנה המצמצם את עלות וזמן התיעוד עד 50%

קרא עוד

Soluflex

Soluflex מבית Legrand הוא פתרון חכם למערכת רצפה צפה למשרדים ומעבדות הניתנת להתקנה בקלות ובמהירות, מאפשרת שינויים מהירים תוך שמירה על אסתטיקה ואקוסטיקה, לצד הפחתת העלות הכוללת.

קרא עוד

מערכות כבילה נחושת

אנו מציעים מבחר של לוחות ניתוב תקניים וזוויתיים בצפיפות גבוהה עם אספקת מתח להתאמה לכל יישום ייחודי.

קרא עוד

ניתוב כבילה

אנו מציעים מגוון פתרונות חדשניים לניתוב אופטי וכבילת נחושת, עם ביצועים ברמה גבוהה אל ובין הציוד בארונות חדר השרתים, חדר התקשורת או במתקן של ספק השירותים.

קרא עוד

תקשורת אופטית

המערכות האופטיות של Panduit עומדות בדרישות העדכניות ביותר ומספקות נתיב מעבר ליישומי העתיד באמצעות מינוף של טכנולוגיות מובילות, עיצוב חדשני ומומחיות בניהול כבילה.

קרא עוד

הארקה

מערכת StructureGround של חברת Panduit מספקת הגנה על ציוד וכוח אדם של חדר השרתים, יחד עם שיפור חדר השרתים ומהימנות הרשת.

קרא עוד

אבטחת רשת

הגנה על הרשת בעזרת התקני חסימת USB, מחברי נחושת ומחברים אופטיים עם שגם לרשתות אדום-שחור ולמוצרי נעילה עבור מחברי RJ45 ו- LC.

קרא עוד

בטיחות ומיגון אש על תעלות כבילה

סדרתEZ-Path של חברת STI Firestop מאפשרת ללקוח לקבל את המענה האופטימלי בכל הקשור לבטיחות ומיגון אש על תעלות כבילה.

קרא עוד