קריטריונים לבחירת Rack PDU

Yigal Schneider - ינואר 01, 2017

פס השקעים החכם הוא אבן בנין חיונית לחוות השרתים המודרנית.  למרות זאת, רבים עדיין מתעלמים מהיכולות הרבות של המערכת הזו ובמפרטים רואים דרישות אנמיות כגון:  "פס שקעים, מבוקר, 32 אמפר תלת-פאזי עם 18 שקעים  C13".   אנשים. תתעוררו!

בפועל,  פס השקעים המתקדם הוא כלי חיוני המאפשר שרידות, תגובתיות והורדת עלויות תפעול, כי מרגע שהתווספו לו כוח עיבוד מחשובי ותקשורת, הפך פס השקעים למערכת חכמה עם יכולות מלהיבות. הנה 10 דברים שחשוב לדרוש מפס השקעים שלך:

  1. עמידה בטמפרטורות של עד 60 מעלות צלזיוס. הטמפרטורה בחלקו האחורי של ארון השרתים מתחילה להתקרב לשם…
  2. ניטור צריכה ברמת המאמ"ת (ברמת ה circuit breaker) – חשוב מאוד לדעת אם משהו הקפיץ את אחד המאמ"תים בפס.  בקרה על צריכה ברמת הפס או ברמת השקעים אינה מספיקה.
  3. בקרת זרם זליגה בזמן אמיתי: שפר את הבטיחות. פס שקעים מתקדם מבצע בקרה שוטפת באופן אוטומטי ושולח אליך התראה מיידית אם מתגלה זרם זליגה.
  4. עלייה מדורגת: דרוג בזמן של אספקת המתח לשקעים בכדי למנוע נחשול זרם INRUSH CURRENT  שיגרום לנתק במאמ"ת.
  5. מאמ"ת שטוח שמשפר גישה לארון
  6. שרשור של מס' פסים על כתובת IP אחת. חסוך בהוצאות הקשורות בריבוי כתובות IP
  7. קינפוג מהיר באמצעות שקע ה USB. ניתן לקנפג מאות פסי שקעים תוך דקות.
  8. בקרת סביבה: חבר חיישנים (טמפרטורה, הצפה, לחות, פתיחת דלת וכו') למבואות הייעודיות בבקר והפוך את פס השקעים לבקרה הסביבתית שלך.
  9. כבלים ננעלים לשקעים – בכדי למנוע נתק וזמן דמימה מיותר בשל אי זהירות של טכנאים…
  10. צבעים: ניתן לבחור היום את הצבעים של פסי השקעים ושל הכבלים. הדבר מאפשר ניהול ויזואלי של תשתית ה PDU בצורה מקצועית. לא מאוד טכנולוגי אבל חשוב.

  והנה סרט קצר באדיבות חברת Raritan: