מניעת זמני השבתה של חדרי שרתים

ארגונים רבים מקימים חדר שרתים חדש, תוך השקעה בתצורות אל פסק ומיזוג אוויר  N+1 או 2N ליתירות. אותם ארגונים מתחייבים ללקוחותיהם שחדר השרתים שברשותם לא יקרוס. האם הם יכולים להיות בטוחים בכך?

אם ברצונך להימנע מהשבתה של חדר השרתים שלך, הצעד המקצועי הנכון הוא לבצע תהליך הסמכה מבצעית. תהליך זה נועד לבדוק את התשתית הפיזית לפני התקנת הציוד וכניסה לשלב הייצור.

 

אמולטור שרת

אמולטור שרת הינו כלי ייחודי שפיתחנו, המאפשר לייעל את תהליך ההסמכה המבצעית של חדרי שרתים. מדובר במכשיר בגודל 19 אינץ' ובגובה 6U עם 2 ספקי כוח יתירים, שמהווה עומס אמיתי (1KW ל- 4KW בהפרשים קבועים של1KW) וזרימת אוויר משתנה – עד400CFM , המדמה שרתי להב ושרתים רגילים.

אמולטור השרת הופך אותנו לחברה היחידה שמציעה בדיקות תחת עומס אמת, החל מעומס של  1KWועד 28KW לכל ארון. שילוב חיישני טמפרטורה ולחות בקדמת הארונות ומאחור, יחד עם התוכנה הייחודית שלנו מאפשרת לנו להראות ללקוחותינו את מפת החום של החדר בתנאים שונים.

 

בדיקה בתנאי אמת (Real Life)

אנו מבצעים בדיקות לחדרי שרתים תחת עומסים אמיתיים משתנים. אנו בודקים את התכנון והביצוע של חוות השרתים ואת ביצועי מערכות החומרה (כגון מיזוג אוויר ואל פסק) בתנאי אמת. אנו ממליצים לבצע תהליכי הסמכה אמיתיים עבור חדרי שרתים ברמות Tier 2,‏ Tier 3 ו- Tier 4, בהתאם לנוהגים המתקדמים Best Practices.

 

החזר על השקעה (ROI) מיידי

עלות זמן ההשבתה של חדר שרתים עלולה להגיע למאות ואלפים ואפילו מיליוני דולרים. גילוי בעיות התשתית במהלך תהליך ההסמכה של חדר השרתים מונע השבתות בעתיד ומספק החזר מידי על השקעתך (ROI).