גישה מרכזית ומרוחקת 24/7 לציוד ייצור המוליכים למחצה

Yigal Schneider - יולי 22, 2021

תהליך הייצור של מוליכים למחצה (Semiconductor) מחייב הקפדה על תהליך איכותי, נקי ומדויק, ולשם כך נדרשים מכונות וציוד המתאימים לעבודה 24/7 בחדרים נקיים (Clean Rooms). נדרש להגדיר ולתחזק סוגי ציוד רבים ומורכבים, ולדעת כיצד להשתמש בהם בצורה אופטימלית.

במכונות המייצרות מוליכים למחצה יש בדרך כלל מחשבים השולטים ומפקחים על פעולת הציוד. בכדי להגיע אליהם, צוות התמיכה נדרש להיכנס לחדר הנקי, דבר העלול לסכן את שלמות סביבת החדר הנקי מאחר וכל גרגר אבק או כל לכלוך אחר שיחדור לחלל הייצור עלול להשפיע על תהליך ייצור הרכיבים ולגרום לפסילתם.

מה ניתן לעשות כדי להתגבר על האתגרים הללו?

מתגי KVM-over-IP של חברת Raritan מספקים גישה מקומית מאובטחת למכונות הייצור, וגם גישה מאובטחת מרחוק לצוות התמיכה הנמצא מחוץ לחדר הנקי בבואו לבדוק, לנטר, לתחזק את הציוד או לפתור בעיות. המתגים מאפשרים ניהול ושליטה על אלפי מכונות ברצפת הייצור באמצעות רשת IP סטנדרטית.

הפתרון של חברת רריטן, שפותח במיוחד עבור יישומים במכונות תעשייה מתקדמות, מספק גם פתרון בטיחותי במקרה שמהנדס השירות נמצא "בתוך המכונה" בזמן שיש ניסיון להפעילה מרחוק. 

ניתן לשלב את מתגי ה- KVM של Raritan גם עם מערכות האוטומציה של המפעל באמצעות SDK/ API להפעלה חלקה וללא הפרעות.

כיצד פועל הפתרון?

התרשימים שלהלן מראים כיצד הפתרון של חברת Raritan מספק גישה מאובטחת ומבוקרת, כמו גם שליטה מקומית ומרוחקת על מאות ואלפי מכשירים המייצרים מוליכים למחצה.

 

 

לסיכום:

במידה ובמפעל הייצור שלכם נדרשים:

  • גישה מרחוק 24×7 לסביבת החדר הנקי
  • שליטה ובקרה על ציוד הייצור באמצעות רשת Ethernet או IP רגילה
  • גישה מאובטחת מקומית או מרוחקת למחשבים השולטים בציוד הייצור
  • אינטגרציה חלקה עם מערכות האוטומציה של המפעל

הפתרון של חברת Raritan נותן מענה מושלם ומדויק לצרכים שלכם! באמצעותו תוכלו להגדיל את התפוקה, האיכות והיעילות של תהליך ייצור המוליכים למחצה (Semiconductor), לשמר את בטיחות העובדים כמו גם להגביל ביקורים מיותרים בחדרים הנקיים ובכך להקטין את הסיכון של זיהומו.

 

למידע נוסף, צרו איתנו קשר במייל info@schneider.co.il או טלפונית 09-89244440 ונשמח לסייע לכם במציאת הפתרון המתאים עבורכם.

אלכסנדר שניידר היא הנציגה של חברת Raritan בישראל, ולה שירות 24×7.