אלכסנדר שניידר סיפקה פתרונות לניהול כבילה של חברת פנדויט לפרויקט תשתיות לאומי בתחום המים

חברת אלכסנדר שניידר סיפקה לחברת המים הגדולה בישראל פתרונות לניהול הכבילה בפרויקט תשתיות לאומי שמטרתו להזרים מים ממרכז הארץ לצפונה, ובכך לשמור על הכנרת כמקור מים אסטרטגי למשק המים בשראל.

הפתרון שענה בצורה מלאה על דרישות הלקוח ונבחר על ידו היה חבקי מתכת מסדרת Pan-Steel Double Wrapped Self-locking Cable Tie 316 AISI  של פנדויט (Panduit), החברה המובילה בעולם בפתרונות ניהול כבילה ותשתיות חשמל. במסגרת הפרויקט נפרשו שלושה קווי מתח גבוה לאורך כ- 3 ק"מ אל האתר.

הפתרון של חברת פנדויט (Panduit) נתן מענה מושלם לעיגון כבלי המתח הגבוה בסביבה צפופה בה לא ניתן היה להשתמש בפתרונות המסורתיים, ובנוסף סיפק את דרישות החוזק ועמידות גבוהה במיוחד הנדרשים כדי לעמוד בתנאי הסביבה הקשים והזמן.

התקנת חבקי המתכת הכפולים היתה מהירה ופשוטה תודות לשימוש הלקוח בכלי עבודה ייעודיים חשמליים וידניים כאחד של פנדויט אשר הוצעו כפתרונות משלימים ללקוח.

יניב כהן, מנהל תיקי לקוחות באלכסנדר שניידר, מספר כי "האתגר שעמד בפנינו היה התאמת פתרון לעיגון כבלי מתח גבוה בסביבה צפופה, ובמקביל לתת מענה בטיחותי במקרים של קצר חשמלי המייצר גל הדף עוצמתי שעלול לפגוע בתשתיות, ציוד ואף בחיי אדם. תודות למגוון הפתרונות הרחב שמציעה חברת פנדויט (Panduit) במוצרי cable cleats, המספקים ביצועים גבוהים ואמינות גם בתנאי סביבה קשים במיוחד, יכולנו להציע ללקוח פתרון שענה בצורה מלאה על דרישותיו".

למידע נוסף, לחצו כאן או צרו איתנו קשר במייל info@schneider.co.il  או טלפונית 09-89244444 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

חברת אלכסנדר שניידר היא הנציגה הבלעדית של חברת פנדויט (Panduit) בישראל.