אלכסנדר שניידר ספקה מצלמות של חברת אטלונה לפרויקטי למידה מרחוק

חברת אלכסנדר שניידר, הנציגה של חברת אטלונה (Atlona) בישראל, ספקה לאחרונה למעלה מ- 130 מצלמות מסדרת PTZ של חברת אטלונה לחברת אוניקום מערכות משולבות, המיועדות לפרויקטי למידה מרחוק באוניברסיטת אריאל ובמרכז האקדמי פרס ברחובות.

הדרך שבה אנו לומדים ועובדים משתנה. לכן, היום יותר מתמיד, אוניברסיטאות ומכללות נדרשות להתקין תשתיות ללמידה מרחוק. מצלמות מסדרת PTZ של חברת אטלונה (Atlona) מאפשרות למרצים ולסטודנטים חווית למידה ואפשרות לתקשר ביניהם בדומה לכיתת הלימוד.

המצלמות מסדרת PTZ של חברת אטלונה (Atlona) כוללות חיבור HDBaseT, חיבור HDMI + USB, או חיבור USB בלבד, בעלות זום אופטי 10x, צידוד מעלה מטה ולצדדים, מיקוד אוטומטי מהיר ומדויק, מנגנון הטייה מהיר ושקט ועוד. המצלמות בעלות חיישן ברזולוציות וידיאו 1920X1080 ונשלטות על ידי שלט רחוק, חיבור סריאלי ו/או ממשק IP.

עוזי פרץ, מנכ"ל ובעלי חברת אוניקום מערכות משולבות: "לאחר שבדקנו מספר דגמי מצלמות של יצרנים שונים, כולל המצלמה של חברת אטלונה (Atlona) מסדרת PTZ שהותקנה כדמו במרכז האקדמי פרס ולאחר מכן באוניברסיטת אריאל, החלטנו לבחור במצלמה של חברת אטלונה שספקה את האיכות הטובה ביותר במחיר משתלם. איכות התמונה המצויינת, היכולת לקבוע מצבים קבועים (presets) כגון: מצב מרצה, מצב מרצה + לוח, מצב לוח בלבד, איכות התמונה בביצוע זום ללוח, בשילוב עם מענה מהיר ושירות מקצועי, גרמו לנו להבין שהמצלמה של חברת אטלונה מסדרת PTZ תעניק לנו מענה מושלם לצורכי למידה מרחוק של המרצים והסטודנטים כאחד".

המצלמות מתאימות גם לחדרי ישיבות והן חלק ממגוון הפתרונות מתקדמים של חברת אטלונה, המחברים את המשרד וחדרי הישיבות לכל עובד בכל מקום בעולם, ומאפשרים המשך שגרת עבודה, גם מרחוק.

למידע נוסף, צרו איתנו קשר במייל info@schneider.co.il או טלפונית 09-89244440 ונשמח לעמוד לרשותכם במציאת הפתרון המתאים עבורכם.