אנו מציעים שירות 24/7 ותמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר, הניתנים על ידי צוות מוסמך ומקצועי המעניק שירות אישי ואדיב לכל לקוח עד לסגירת התקלה.

כנציגים הבלעדיים של חברת ליברט (Liebert) בישראל, אנו מציעים רמת שירות גבוהה שמאפשרת ללקוחות לשמור על רציפות עסקית, תגובתיות לצרכים משתנים ועלות כוללת טובה יותר.

מעטפת השירות שאנו מספקים כוללת את השירותים הבאים:  

  • התקנה והפעלה
  • הסמכה מבצעית (Commissioning) של חוות שרתים
  • אחריות
  • טיפולים תקופתיים
  • מלאי חלפים מקוריים
  • שירות באתר הלקוח במגוון תכניות עד 24X7 וזמן הגעה של עד 4 שעות.
  • תמיכה טלפונית 24×7 לבעלי חוזה שירות
  • בקרה מרחוק
  • שדרוגים (retrofit) של חוות שרתים
  • הדרכות ללקוחות (טכנאים ומתקינים)
  • הסמכות מתקינים של תשתיות תקשורת
  • התקנה והטמעה של תוכנות DCIM
  • סקר סיכונים בתשתיות חשמל ומיזוג אל חוות שרתים
  • תכן והקמה של חוות שרתים מודולריות

אנו מציעים 3 חבילות שירות בתחום מיזוג אויר ומערכות אל פסק.  בנוסף, ניתן לבנות חבילת שירות בהתאם לצרכי הלקוח. 

‫אנו מבינים את חשיבות מערכות המחשוב בארגונים, ולכן אנו מתחייבים לעמוד בזמני SLA הקצרים ביותר. צוות התמיכה זמין עבורכם 24x7x364, והשירות ניתן באדיבות, מקצועיות, ויעילות.

עם הצוות המקצועי של אלכסנדר שניידר, אתם יכולים להיות סמוכים בטוחים שהמתקן שלכם בידיים טובות, ויש לכם על מי לסמוך!

למידע נוסף, צרו איתנו קשר בטלפון 09-8924444 או שלחו לנו מייל info@schneider.co.il ונשמח לסייע לכם.

לפתיחת קריאת שירות לחצו כאן