פתרונות לוח בקרה שעוזרים לך לשלוט ולהפחית עלויות.

המוצרים החדשניים של Panduit לביצועים אמינים של לוח הבקרה מספקים את כל מה שצריך כדי לאפשר אופטימיזציה של שטח, פרודוקטיביות, בטיחות ואבטחה בסביבת לוחות בקרה וחשמל.

אספקה בזמן קצר מאלכסנדר שניידר, הנציגה הבלעדית של Panduit בישראל.

 

אופטימיזציה של שטח בלוח הבקרה

 Panduit מבינה את הקשיים המתעוררים בעבודה עם שטח מוגבל בתוך לוחות בקרה. הפתרונות של Panduit נועדו לתת מענה לאתגרים הללו ולמקסם אופטימיזציה בתוך השטח הפנוי. על ידי הטמעת מערכות הבקרה האופטימליות של Panduit , המהנדסים יכולים לחוות גמישות עיצובית מוגברת, עיצוב פאנל משופר וביצועים אמינים. פתרונות אלה תוכננו במיוחד כדי לעמוד בתנאי סביבה הנדרשים, תוך הבטחת ביצועים, זמינות וזמן פעולה אידיאליים.

ניהול שטח הפאנל ביעילות הוא חיוני כדי למזער עלויות הקשורות לשטח הארון. מעצבי פאנלים מתמודדים עם לחץ להפיק את המרב מהשטח הפנוי שלהם, שלעיתים קרובות דורש התאמת ציוד רב ככל האפשר לאזור נתון. זה מהווה אתגר עבור מתכנני ומיצרי לוחות בקרה הנדרשים להקטין את גודל את המכונות שלהם. כתוצאה מכך, על מהנדסי בקרה מוטלת המשימה לתכנן ולבנות לוחות בקרה בשטח מוגבל או להכיל יותר ציוד באזורים קיימים.

עיצוב לוחות בקרה קטנים יותר מציב אתגרים שונים. יש לשקול היטב גורמים כגון הפרדת כבלים, ניהול תרמי, כניסת כבלים, הפרעות אלקטרומגנטיות (EMI) , רדיוס כיפוף הכבלים והרחבה עתידית כדי להקטין את הגודל הכולל של לוחות הבקרה.

 

כיסויי תעלות וחיווט

תעלות החיווט וכיסויי תעלות החיווט של Panduit מסייעים לנהל, להפריד ולהגן על הכבלים.

אביזרי תעלות חיווט

Panduit מציעה מגוון אביזרים משלימים לתעלות חיווט כגון ערכות מגן רעש אלקטרומגנטי, מסמרות, קירות מפרידים ועוד. 

כלי צינור חיווט

התקנה בקלות של מוצרי Panduct® עם תושבת ייעודית או כלי חיתוך לתעלות ידניות.

 

 

חבקים

ניתן להדק, לאגד ולנהל את החיווט באמצעות חבקים וכלים שנועדו לזרז את ההתקנה ולשפר את בטיחות המפעיל.

תושבות כבילה 4 כיוונים

תושבות כבלים עם דבק של Panduit חיוניים לאבטחת חוטים וכבלים בלוחות בקרה שבהם לא ניתן לקדוח חורי הרכבה . הם משתמשים בדבק על בסיס גומי שמתקבע במהירות ומציע יכולת עומס סטטית חזקה לחיבור אמין לטווח ארוך. באזורים עם תנועה דינמית, כגון ניתוב כבלים בתוך דלתות לוח הבקרה הנגישות לעתים קרובות, ישנה העדפה לתושבות דבק חזקות לחיבור חזק עוד יותר. תושבות אלה זמינות במספר גדלים, צבעים (לבן או שחור) ואפשרויות דבק מגוונות, המספקות ללקוחות מגוון אפשרויות כדי לענות על צרכי היישום הספציפיים שלהם.

תושבות כבילה דינמיים

תושבות הכבילה הדינמיים של Panduit מציע פתרון ייעודי לאבטחת חבילות כבילה שיש לנתב על פני צירי דלת המארז. עיצוב "הכדור בשקע" שלו מבטיח פתרון אמין וחסכוני שממזער את העומס על התושבת והחיווט. סרט הגומי מספק פתרון מהיר להדבקה חזקה, המשפר את ביצועי ההדבקה ביישומים פנימיים.

 

תושבות ללא דבק לחיבורי כבלים

Panduit מציעה גם תושבות לאיגוד הכבלים גם ללא-דבק במקרים בהם נדרשת אחיזה חזקה יותר בפאנל ,על ידי הברגה או על ידי ניאוץ בדחיפה. תושבות אלה מגיעות במגוון של חומרים מיוחדים, המספקים עמידות לתנאי סביבה קשים. עם סגנונות שונים זמינים, המשתמשים יכולים לבחור את התושבות המתאימים ביותר עבור היישום הספציפי שלהם . חשוב להשתמש בתושבות עם חבקים מתאימים תואמים של Panduit כדי להבטיח פתרון שלם לניתוב חוטים.

תושבות לוח בקרה

תושבות לוח הבקרה של Panduit מציעות הקלת מתח לכבלים המחוברים למתגי לוח הבקרה. תושבות אלה מותקנים מאחורי המתג, מה שמספק דרך בטוחה להדק כבלים עם חיבור כבלים ומבטיח חיבור אמין. זמינים בשני גדלים המתאימים לעיצובים הנפוצים ביותר של מתגי לוח הבקרה.

הפחתת סיכוני אבטחה ובטיחות

שילוב אמצעי אבטחה ישירות בציוד ובמארזים הוא חיוני מכיוון שהוא מאפשר למהנדסי תכנון ובקרה להקים שכבות מרובות של אבטחה העובדות יחד כדי להגן על הרשת והציוד. אינטגרציה זו מבטלת את הצורך בהתאמה או החלפת רכיבים. הוספת פתרונות אבטחה פיזיים השולטים בגישה להתקני אוטומציה יכולה לשפר ביעילות את שכבות האבטחה הקיימות במערכות בקרה מודרניות. Panduit מציעה מגוון מקיף של פתרונות להגנה על ציוד מפני איומי אבטחה מכוונים ולא מכוונים, תוך מתן ערך מוסף לדרישות האבטחה הפיזיות של הלקוחות שלהם.

בעוד שבטיחות במקום העבודה היא אחריות משותפת, חשוב במיוחד למנהלי מתקנים, חשמלאים ומהנדסי לוח הבקרה לתעדף אמצעי זהירות מומלצים כדי להבטיח סביבה בטוחה לעובדים. אמצעי זהירות אלו לא רק מונעים נזק וסכנה אלא גם משפיעים באופן ישיר ועקיף על הביצועים הפיננסיים הכוללים של החברה. Panduit פיתחה מגוון רחב של פתרונות שנועדו להגן על העובדים מפני מצבים מכניים, חשמליים ומסוכנים. בנוסף, קיימים מוצרים המקימים שכבות מרובות של אבטחה, הפועלים בצורה הרמונית להגנה על ציוד.

VeriSafe™ בודק היעדר מתח

בודק היעדר המתח VeriSafe מייעל את בדיקות המתח . על ידי לחיצה פשוטה על כפתור, העובדים יכולים לבדוק במהירות את מצב המתח ולקבל אינדיקציה ברורה כאשר מאושר העדר מתח. פתרון חדשני זה מבטיח בדיקה בטוחה, אמינה ויעילה להיעדר מתח, ומבטל את הצורך בחשיפה לסכנות חשמליות.

StructuredGround™ כבלי ארקה שטוחים

רצועות StructuredGround™ משמשות בדרך כלל לחיבור חשמלי של דלתות, לוחות משנה, מנועים ומכונות כדי להבטיח בטיחות והגנה מפני פריקה אלקטרוסטטית (ESD).העיצוב השטוח של רצועות החיבור הללו מפחית ביעילות את ההפרעות האלקטרומגנטיות (EMI) על ידי העברת רעשים בתדר גבוה ביעילות. רצועות אלו נועדו לעמוד בתנועה או רעידות, ולמנוע שבירה או סדקים שעלולים לפגוע ביעילות החיבור. בנויים מנחושת בציפוי בדיל #4 AWG ברוחב רצועה של 1 אינץ', ניתן להזמין רצועות באורכים שונים ועם בידוד וללא

 

StructuredGround™ מערכת פסי הארקה אוניברסלית

StructuredGround™ System Bar Ground Universal (UGB) הוא פתרון רב-תכליתי עבור יישומי לוח בקרה ומארזים. עשוי מנחושת מצופה בדיל למניעת קורוזיה, מציע מספר שיטות גימור ואפשרויות הרכבה. גמישות זו מאפשרת למשתמשים לבחור את השיטה המועדפת עליהם לגימור מוליכים, בין אם באמצעות מחברים או פשוט חיתוך והסרת כבלים. על ידי מתן מגוון רחב של אפשרויות, מערכת UGB מפחיתה את הצורך במספר סוגים של מוטות קרקע כדי לענות על דרישות יישום ולקוחות שונים. בנוסף, ה-UGB עומד בתקן UL 467 ו-CSA 22.2- מוסמך להארקה והצמדת מוליכים של ציוד עד AWG 2/0, העומד בדרישות UL 508A.

מערכות מעבר כבלים

מערכות מעבר כבלים של Panduit משלימות את פתרון לוח הבקרה הרחב והחדשני, המארגן, מחבר ומגן בבטחה על מערכות חשמל. מערכת העברת כבלים מציעה שיטה בטוחה ומאורגנת להוצאת כבלים ממארזים , פנאלים וציוד חשמלי.בין אם כבלים מחווטים עם קונקטור או ללא. עומד ב IP/NEMA.מערכות כניסת כבלים אלו מציעות את העלות הכוללת הנמוכה ביותר להתקנה בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק כגון כבלים או תופסני כבלים מסורתיות, מפשטות את ההתקנה ומנהלות כבלים רבים בחלל צפוף מאוד. יתרונות עיצוב אלו מספקים עד 80% חיסכון בזמן התקנה וחיסכון במקום.

מערכות כבלים או אחיזות כבלים מסורתיות דורשות מספר שלבי התקנה גוזלים זמן ומקום ניכר על המתחם; פתרון Cable Entry Systems של Panduit מפשט את ההתקנה ואת היכולת לנהל כבלים רבים בחלל צפוף מאוד. יתרונות העיצוב הללו מספקים עד 80% חיסכון בזמן התקנה ומגדילים באופן דרמטי את הפרודוקטיביות ומשחררים את המתקינים לפעילויות אחרות. תצורות החורים בצפיפות גבוהה מספקות עד 80% חיסכון במקום, דבר שהוא קריטי עבור יישומי מכונות הדורשים מספר כבלים עם שטח מוגבל בציוד. מיקומי החורים הנוספים באותו עיצוב צפוף מאפשרים הזזות, הוספות ושינויים עתידיים של כבלים.

   

פתרונות עגולים ומלבניים זמינים- עד 80% חיסכון בעבודה וחיסכון של 80% במקום כאשר נדרשים מספר כבלים לעבור לאותו מקום. חור אחד יכול להכיל עד 12 כבלים עם סיומת ועד 140 כבלים ללא סיום.

בחירה של דירוגי IP כדי להתאים לדרישות הלקוח – עונה על דירוגי איטום כניסת IP/NEMA מרובים כדי להתאים למגוון יישומים המאפשרים למשתמש לקבוע את הפתרון המתאים ביותר לדרישותיו.

תואם לכלי ניקוב סטנדרטיים.

גדלים אימפריאליים מעוצבים פיזית לרכיבים.

מניעת כיפוף יתר של כבלים בנקודות הכניסה לכבלים.

רתמה מפוצלת של Pan-Wrap™

 Pan-Wrap™ Split Harness Wrap הוא תוספת חדשנית לפתרונות הגנה על כבלים של Panduit. הפיתרון הינו ספירלה מחורצת המאפשרת הוצאת פיצולים / חוטים לאורך הצמה . כלי Pan-Wrap™ זמינים להתקנה מהירה וקלה. קו המוצרים Pan-Wrap™ עוזר לנהל את התשתית הפיזית ביעילות.

ניתן להשחיל את הכבלים לאורך הספירלה בצורה קלה ומהירה ליצירת עלות התקנה נמוכה.

 

 

The Connected Control Panel

לוח הבקרה המחובר תומך במספר ההולך וגובר של צמתי Ethernet ברצפת המפעל ומאפשר לעסק למדוד פרודוקטיביות בזמן אמת, וכתוצאה מכך יעילות משופרת, פרודוקטיביות מוגברת והפחתת עלויות.

רצפת מפעל הייצור עוברת שינויים דרמטיים המחייבים עסקים לאמץ אסטרטגיות חדשות לניצול מלא של Ethernet תעשייתי באמצעות בקרות מנוע מתקדמות, ארכיטקטורות בקרה ועוד. המספר ההולך וגדל של צמתי Ethernet ברצפת המפעל והצורך למדוד פרודוקטיביות בזמן אמת הם אתגרים תכופים. שימוש רב יותר בבקרים מתקדמים המחוברים לEthernet- ומחשבים, בקרת תנועה במהירות גבוהה וספקי כח דורשים אסטרטגיות עיצוב חדשות, מעבר לבחירת לוח ופריסה מסורתית- כדי להבטיח שמערכות האוטומציה מספקות ביצועי רשת משופרים ומתאימות לשימוש הולך וגובר במתגים מנוהלים ב-Ethernet תעשייתי והתקני רשת.

קישוריות נחושת וסיבים עבור פריסות סביבתיות קשות, התקני תיקון הניתנים להרכבה על מסילת DIN, קישוריות מרכז בקרת מנוע (MCC) וספקי כוח אל-פסק משולבים בעיצוב לוח הבקרה המחובר.

Panduit מספקת מגוון רחב של פתרונות קישוריות סיבים כדי לענות על הדרישות של רשתות מהירות ורוחב פס גבוה. פתרונות אלו תומכים בסוגים שונים של כבלי סיבים אופטיים וכוללים מחברי סיבים אופטיים, מתאמים, מארזים וכבלי תיקון. פתרונות קישוריות הסיבים של Panduit מבטיחים העברת נתונים מאובטחת ויעילה ומאפשרים חיבורים אמינים, ביצועי רשת אופטימליים ומהלכים, הוספות או שינויים קלים בחיבורים.

תכונות מתקדמות: פתרונות קישוריות הנחושת והסיבים של Panduit משלבים לעתים קרובות תכונות מתקדמות לשיפור תהליכי ההתקנה והתחזוקה. תכונות אלו עשויות לכלול קידוד צבע לזיהוי קל, עיצובים בזווית לניתוב כבילה טוב יותר ואפשרויות חיבור מהיר לגימור מהיר יותר. בנוסף, הפתרונות של Panduit תומכים בניהול סיבים מתקדם, כגון מארזי סיבים עם ניתוב מאורגן ושימור כבלים מאובטח.

תאימות ושילוב: פתרונות קישוריות הנחושת והסיבים של Panduit מתוכננים להשתלב בצורה חלקה עם מגוון מוצרי תשתית הרשת המקיף שלהם. תאימות זו מבטיחה אינטגרציה חלקה בתוך מערכות כבלים מובנות, המאפשרת פריסה יעילה ושדרוגים קלים. מאפשר תשתית רשת מגובשת ואמינה התומכת בצרכים המתפתחים של חוות שרתים מודרניות, טלקומוניקציה ורשתות ארגוניות.

בסך הכל, פתרונות קישוריות הנחושת והסיבים של Panduit מספקים אפשרויות אמינות, בעלות ביצועים גבוהים וניתנות להרחבה לאופטימיזציה של קישוריות הרשת. הם מתוכננים עם תקנים מובילים בתעשייה ומציעים תכונות מתקדמות כדי לפשט את תהליכי ההתקנה והתחזוקה. עם התמקדות בתאימות ואינטגרציה, פתרונות הקישוריות של Panduit מספקים בסיס איתן לבניית תשתיות רשת חזקות ויעילות.