PANDUIT Nylon 612- אזיקוני כבלים עמידים בפני מזג אוויר

בימים אלו חשוב יותר מאי פעם לאבטח כבילה באמצעות החומרים הנכונים ליישומים ספציפיים. The Nylon 612 Cable Ties  הוא המוצר הראשון מסוגו המשתמש בפתרון אזיקוני כבלים עמידים בפני מזג אוויר.

לאזיקוני ניילון סטנדרטיים לכבלים יש אורך חיים צפוי של 1-2 שנים בלבד. שימוש באזיקונים עמידים כגון  Nylon 612 מגדיל את תוחלת החיים הצפויה ל-עד 20 שנים. לאורך השנים חשיפת  UV ואינטראקציה עם כימיקלים יכולים להשפיע לרעה על תוחלת החיים שלהם. עלות החלפת אזיקונים שמתיישנים בטרם עת היא לא רק עלות ההחלפה עצמה, יש לקחת בחשבון גם את עלות ההתקנה. לחשיפה לכימיקלים יש את ההשפעה המזיקה ביותר על תוחלת החיים של אזיקוני כבלים.

The Nylon 612 Cable Ties העמיד בפני מזג אוויר יכול לטפל בבעיות אלה.

לרוב, טופלו בעיות אלו על ידי שימוש באזיקוני כבלים העשויים מגרסת Nylon 12. עם זאת, עקב משבר האנרגיה והביקוש הרב ל-Nylon 12 העלויות גדלות.

 Panduit הינה יצרנית ניהול הכבילה הראשונה להשתמש ב- Nylon 612  כחלופה לחומרים אחרים בשוק כגון Nylon 12 .

Nylon 612 מציג יתרונות רבים על פני השימוש ב-Nylon 12 וחלופות אחרות

  • בעל תוחלת חיים חיצונית מוגברת של 20 שנה. זה נותן למתקין את היתרון של "התקן ושכח" ומפחית את הסיכון לפגיעה בשלמות ההתקנה. ללא עלויות החלפת אזיקון, ללא עלויות עבודה נוספות.
  • Nylon 612 גם מציג חוזק מתיחת לולאה מעולה על פני Nylon 12 כאשר הוא נחשף לאבץ כלוריד. אבץ משמש לעתים קרובות כציפוי עמיד בפני קורוזיה על מגשי כבלים מפלדה עדינה.
  • ל- Nylon 612 ביצועים משופרים מבחינת חוזק מתיחה ושימור התארכות לאורך זמן מול Nylon 12 בחשיפה ל-UV.
  • בשל הביצועים המשופרים שלו על פני Nylon 12, מגוון אזיקוני הכבלים של Panduit הם הפתרון האידיאלי למשטחים ומסגרות מגולוונים.
  • למרבה הפלא, למרות כל היתרונות הללו על פני Nylon 12, למגוון אזיקוני כבלי Nylon 612 של Panduit  יש עלות נמוכה יותר מאשר Nylon 12.

אנו רואים ביקוש הולך וגובר למוצרים איכותיים עמידים לאורך זמן ביישומים כגון:

יישומי אנרגיה מתחדשת, סולרי, רוח, כלי עזר, תחזוקה ותיקון ייצור, שווקים תעשייתיים.

אזיקוני הכבלים Nylon 612 של Panduit מציגים שיפורים בחוזק, עלות מופחתת, עמידות כימית טובה יותר וחיים ארוכים יותר, מה שהופך אותם כתמורה מיטבית ופתרון מופלא עבור יישומים אלה.