מערכת פסי צבירה מודולרית מהימנה ובהתאמה אישית לחוות שרתים

Yigal Schneider - ינואר 20, 2022

פסי הצבירה המודולריים של חברת Starline מספקים פתרון איכותי ובטיחותי לחלוקת מתח בצפיפות גבוהה המתוכננת לפי צרכיו הייחודיים של הלקוח בחוות השרתים. העיצוב הייחודי של פסי הצבירה, הכולל שימוש בחומרים מתקדמים וטכנולוגיית בידוד מעולה, מבטיח אספקת זרם חשמלי מהימנה ורציפה, ומצמצם באופן משמעותי גם את נקודות הכשל הידועות לאורך הקו: הזנות קצה, חיבור, ויחידות Plug-in.

הזנות קצה

החיבור הראשון והקריטי ביותר בכל מערכת פסי צבירה נמצא בהזנת הקצה, הנקודה שבה המתקין מחבר את ספק המתח לפס הצבירה. צג הבקרה המובנה וחלון אינפרה אדום Infrared Window)), מספקים תובנות לגבי שלמות החיבורים הללו. באמצעות שימוש בטכנולוגיית חלון אינפרה אדום וחיישני טמפרטורה, ניתן לסרוק בבטחה וביעילות את נתוני ההספק והטמפרטורה בהזנת הקצה.

תכונות אלה מפחיתות משמעותית את הסכנות הכרוכות בעבודה עם חשמל חי, מצמצמות את זמן ההשבתה המתוכנן, ומתריעות על חיבורים פגומים לפני שמתרחש כשל קריטי.

חיבורי מקטעים

בהשוואה לתכנוני RPP מסורתיים, נמצא כי פסי צבירה המותקנים בהתקנה עלית מקטינים את הסיכון לטעויות אנוש, שהן אחד מהגורמים העיקריים להפסקות חשמל קריטיות. כבלים ומפסקים המסומנים בצורה לא ברורה מוחלפים בנקודות גישה לאספקת מתח בטוחה ומהימנה באמצעות יחידות Plug-in.

פסי הצבירה הייחודיים בצורת U (פטנט רשום) של Starline, העשויים מנחושת, הם בעלי מוליכות חשמלית גבוהה ביותר, ומבטיחים שמירה על זרם יציב, קבוע ואמין ב-100% לכל אורך קו החשמל.

בחלק מפסי הצבירה של יצרנים שונים, המקטעים מחוברים על ידי ברגים, דבר המהווה נקודת כשל ידועה ונפוצה, כמו גם דורש תחזוקה תקופתית מידי חצי שנה או שנה, תלוי ביצרן. בדיקת מערכת פסי הצבירה נערכת באמצעות מצלמת אינפרה אדום, ובמקרה של גילוי חום בחיבורים, יש לבצע חיזוק סיבובי על ידי חשמלאי מוסמך תוך השבתה של הפס. בשל אי הנוחות והעלות הכרוכים בבדיקות תקופתיות ובהשבתות, ובמקרים אחרים בשל חוסר ידע הנובע מהתעלמות ממסמכי היצרן, מרבית חוות השרתים אינן מבצעות את התחזוקה התקופתית וחושפות את עצמן ואת עובדיהם לסכנת חיים ולהשבתות וזמן דמימה ( Downtime ).

צורת החיבור הייחודית בין המקטעים של פסי הצבירה של Starline (פטנט רשום) מאפשרת לא רק התקנה מהירה אלא גם חיבוריות שאינה מצריכה ביקורת או תחזוקה תקופתית. מעבר לכך שצורת החיבור הייחודית אינה מצריכה תחזוקה תקופתית, היא גם מאופיינת בשטח מגע גדול (צפיפות זרם נמוכה) אשר מקטין בצורה משמעותית את הסיכון להתחממות בנקודת החיבור.

בנוסף, המקטעים של פסי הצבירה של Starline הם היחידים הזמינים באורך של עד 6 מ', דבר המקטין את מספר המקטעים הנדרשים בפריסת הקו, ומצמצם באופן משמעותי את נקודות הכשל לאורך הקו.

יחידות Plug-in

מעבר להיותם Maintenance Free, לפסי הצבירה של Starline יתרונות רבים. הם מודולריים ומאפשרים תגובתיות מהירה לשינויים בצרכי הארגון.

יחידותPlug-in  של חברת Starline מאפשרות למשתמשים להוסיף, להסיר או לשנות את מיקום שקעי החשמל בכל מקום על פס הצבירה בקלות ובמהירות, ובכך הופכות אותו לפתרון החשמל האופטימלי לסביבת עבודה המשתנה ללא הרף.

יחידותPlug-in  נותנות לך את היתרון של סידור השקעים החשמליים בהתאם לצרכי סביבת העבודה שלך, במקום המצב השכיח של סידור סביבת העבודה בהתאם לשקעים הזמינים. בנוסף, יש לך את החופש להזיז ציוד או לשנות פריסת עבודה מבלי לדאוג לחיבור לחשמל.

לסיכום:

להזנות קצה, מקטעים ויחידות Plug-in יש חשיבות מכרעת כשמדובר במערכת פסי צבירה.

מערכת פסי הצבירה של Starline מספקת פתרון איכותי ובטיחותי שהוא באמת ובתמים Maintenance Free ובכך מבטיחה בטיחות מקסימלית לעובדים ומאפשרת UPTIME מקסימאלי. בנוסף, פסי הצבירה מודולריים ומאפשרים תגובתיות מהירה לצרכי הארגון תוך שמירה על עלות כוללת נמוכה ורציפות עסקית.

למידע נוסף, צרו איתנו קשר במייל info@schneider.co.il או טלפונית 09-8924444 ונשמח לסייע לכם במציאת הפתרון המתאים עבורכם.

אלכסנדר שניידר היא הנציגה הבלעדית של חברת Starline (Legrand) בישראל.