האם הכבלים שלכם מוגנים מפני כוחות אלקטרודינמיים הפועלים בזמן קצר חשמלי?

Yaniv Cohen - נובמבר 09, 2020

באופן כללי, ניתן לומר שתקלות במערכת החשמל הן יקרות. אולם בנוסף להשלכות הכלכליות על הארגון, לתקלות חשמל עלול להיות גם מחיר אנושי כבד. באמצעות שימוש ב- cable cleats, ניתן להפחית משמעותית את הסיכון ואת העלויות הכספיות העשויות להיגרם כתוצאה מתקלות במערכת החשמל.

cable cleats הם כמו ביטוח לבית או לרכב – אתה מקווה שלעולם לא תצטרך להסתמך עליהם. בדומה לביטוח, cable cleats הם השקעה שכדאי לבצע במתקן. לעתים קרובות מדי, מקבלי החלטות בפרויקטי תשתית בוחרים לשקלל את הסיכון הזה באופן שגוי, תוך התמקדות בשורה התחתונה במקום בנזק הפוטנציאלי העצום העשוי להיגרם כתוצאה מתקלות חשמל.

להלן דוגמאות הממחישות מה עלול לקרות לציוד במהלך קצר חשמלי:

להלן דוגמאות הממחישות מה עלול לקרות כאשר cable cleats נכשלים במהלך קצר חשמלי:

בפרויקטים שבהם קבלו את המלצות יצרני הכבלים והקפידו להשתמש ב- cable cleats בהתאם, נמנעו אסונות יקרים שעלולים היו לגרום נזק לכוח האדם, למכשור, למתקן ולכל מה שביניהם. במקום לקחת סיכון העלול לגרום לעבודה מיותרת ועיכובים של שנים – החלפת כבלים וזמן עבודה נוסף, כמו גם עלות השבתה תפעולית ועלויות אחרות, ניתן היה פשוט להשתמש ב- cable cleats.

מה מיוחד ב- cable cleats של חברת Panduit?

מגוון הפתרונות הרחב שמציעה חברת Panduit במוצרי cable cleats, הן מבחינת גדלים והן מבחינת חומרים, מבטיח שהכבלים יישארו מחוברים ומחוזקים במקרה של קצר חשמלי, ובכך מבטיח שמירה על חיי אדם ורכוש. ה- cable cleats שתוכננו באופן ייחודי כדי להקל על ההתקנה, מיועדים למגוון יישומים ומספקים ביצועים גבוהים ואמינות גם בתנאי סביבה קשים במיוחד.

צוות המחקר והפיתוח של חברת Panduit תכנן ובנה סימולציה חדישה (ANSYS) זוכת פרסים, המדמה קצר חשמלי ובודקת את עמידות ה- cable cleats בהתאם לדרישות IEC 61914:2015.

כל מוצרי cable cleats של Panduit עמדו במבחן התוצאה.

בחירת ה- cable cleat המתאים מעולם לא היה פשוט יותר!

חברת Panduit פיתחה אפליקציה פשוטה ונוחה לשימוש, שתסייע לכם בבחירת ה- cable cleat המתאים ביותר לפרויקט שלכם. המשתמש נדרש להזין נתונים כגון פריסת הכבלים, קוטר הכבל וכדומה, ובהתבסס על הנתונים הללו, האפליקציה kAlculator™ תציע את ה- cable cleat המתאים ביותר.

האפליקציה זמינה להורדה בגרסת iOS ובאנדרואיד.

חברת אלכסנדר שניידר היא הנציגה הבלעדית של חברת Panduit בישראל.

להדגמה ולמידע נוסף, מוזמנים ליצור אתנו קשר במייל info@schneider.co.il  או טלפונית 09-89244444 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה.